Leer hoe je je omzet vergroot door meer inzichten te verwerven uit klantendata.
Als ondernemer ken je ongetwijfeld deze gouden regel: het is zeven keer goedkoper om aan een bestaande klant te verkopen dan om er een nieuwe te vinden. Bovendien gaat ook dat laatste vlotter als je kunt uitpakken met een netwerk van tevreden klanten. Je klantrelaties onderhouden is daarom essentieel voor groei.
Maar hoe pak je dat aan? Zeker nu zoveel communicatie digitaal verloopt, is het een uitdaging om te achterhalen:
De sleutel ligt in het gebruik van objectieve data. Laat je inspireren door de manier waarop e-commercegiganten zoals Amazon het aanpakken. Ze analyseren het aankoopgedrag van hun gebruikers, spelen daarop in met persoonlijke suggesties en zetten bestaande klanten in als ambassadeurs om er nieuwe te vinden.
Natuurlijk zit jij niet op bergen data van aankoop- en surfgedrag. Maar ook uit een beperkte hoeveelheid gegevens kun je nuttige informatie putten. Als je het slim aanpakt. En dat leer je tijdens dit innovatieforum.
Tijdens vijf workshops in samenwerking met UNIZO ga je samen met andere ondernemers op zoek naar manieren om verdere stappen te zetten in jullie digitale ontwikkeling. Door middel van inspirerende cases en interactieve denkoefeningen leer je onder meer om:
Daarna duik je door middel van individuele coaching dieper in de specifieke uitdagingen voor jouw bedrijf.
Deelname aan dit innovatieforum kost € 850 per persoon. Na je inschrijving:
Meer weten? Neem contact op met Birger Schrevens.