Bedankt dat je meedoet aan de Nervocity-studie. Om het extra makkelijk te maken hebben we zes korte filmpjes gemaakt die je alles stap voor stap uitleggen. Door het bekijken van de filmpjes ben je in geen tijd klaar om twee weken lang de slimme armband en de apps te testen. Gaat het iets te snel, druk dan even op de pauzeknop of bekijk het filmpje nogmaals. Succes!
Extra info:
Nervocity is een experimenteel onderzoek naar stress in een stadsomgeving. Jij zal gedurende twee weken een slimme armband dragen. Deze armband zal data opslagen die wij gebruiken om jouw stresswaarden te berekenen. Deze stresswaarden kan je dan raadplegen via de Nervocity-applicatie.
Belangrijk:
STAP 1: Zet je wifi/4G, bluetooth en locatievoorzieningen aan.
STAP 2: Download de Nervocity-app in de Google Play Store.
STAP 3: Open de app en geef je mailadres op, je ontvangt een unieke code in je mailbox. Voer deze code in.
STAP 4: Selecteer de unieke code van je slimme armband in de app, geef eventueel toegang tot je locatievoorzieningen. Druk 1 keer op de linkerknop van je slimme armband zodat het bluetooth-icoontje aanstaat. Als dit gelukt is, ben je klaar om de app te gebruiken.
Info:
Naast de Nervocity-applicatie gaan we ook de MobileDNA-app installeren. Dit is een app om jouw smartphonegebruik in kaart te brengen. Zo kunnen we onderzoeken of deze een invloed op jouw stressniveaus heeft. De app registreert enkel hoeveel je je smartphone gebruikt en welke apps je gebruikt. Inhoud van de apps kan hij niet lezen.
STAP 1: Installeer via de 'Google Play Store' de MobileDNA-app.
STAP 2:
STAP 3
STAP 4:
EXTRA instellingen bij Huawei- en Xiaomi-telefoons
Mensen die een smartphone van het merk Huawei of Xiaomi hebben, zouden nog enkele extra stappen moeten ondernemen om de dataverzameling te garanderen.
Klik hier voor meer info
Veelgestelde vragen vind je terug op de helpdesk in de app of op www.nervocity.be
Niet gevonden wat je zocht?
Contacteer ons dan op:
nervocity@imec.be
0800 73 73 1 (beschikbaar van ma tot vrij tussen 10u tot 12u)
In de Nervocity-app via de helpdesk