Bilateraal onderzoek
Neem een voorsprong op je concurrenten dankzij een bilaterale samenwerking met imec.
Coöperatieve R&D samenwerking
Beperk je risico’s en verlaag je kosten door samen met andere bedrijven precompetitief onderzoek te voeren.
Voorbeelden
Verken de manieren waarop imec de toekomst verandert.
imec.istart
Wil je een versnelling hoger schakelen met je techstart-up? Klop dan aan bij imec.istart.
imec.xpand
Wil je met nanotechnologie de markt op? Imec.xpand ondersteunt je van begin tot eind.
Spin-offs
Verken hier de lijst van spin-offbedrijven van de Vlaamse innovatiehub voor nano-elektronica en digitale technologie.
/Nervocity/Frequently asked questions

Frequently asked questions

General

General Data Privacy Regulations (GDPR)

Welke gegevens verzamelt de Nervocity-applicatie?

Antwoord: De applicatie verzamelt enerzijds de locatie van de gebruiker (GPS) en anderzijds fysiologische metingen. Concreet zijn dit fysiologische metingen:

  1. hartslag (PPG, fotoplethysmograaf)
  2. huidtemperatuur
  3. zweetproductie (GSR, zweet) 
  4. snelheid (versnellingsmeter)

Inloggen voor de eerste keer

Welk e-mailadres moet ik opgeven bij het inloggen?

U moet hetzelfde e-mailadres gebruiken als het adres dat u hebt gebruikt om de eerste vragenlijst in te vullen.

Error / storingen

Nervocity combineert progressief onderzoek in wisselwerking met een experimentele studie. Er is al veel vooruitgang geboekt, maar we bevinden ons nog steeds in een fase waarin we moeten experimenteren en testen om te zien wat functioneert en wat juist niet.

Dit betekent ook dat niet alles al perfect werkt. We zijn ons er dus van bewust dat er tijdens het onderzoek enkele kleine fouten of problemen kunnen optreden.

Het goede nieuws is, dat we bekende fouten en problemen vrij snel kunnen oplossen. Als u een probleem ondervindt, controleer dan in onderstaande lijst of dit een bekende fout / storing is en hoe u deze kan verhelpen/ oplossen.

Helpdesk

Als de foutmelding/ storing niet in de onderstaande lijst staat, dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk.

De slimme armband

De  slimme armband wordt niet opgeladen.

  • Stuur een e-mail naar nervocity@imec.be zodat we op de hoogte zijn van het probleem. Wij nemen dan contact met u op. 
  • Vermeld het nummer van het apparaat in de e-mail. U kunt dit nummer vinden op de witte sticker op uw apparaat. Het nummer is voorzien van een # en is ook terug te vinden op de laadkabel en de verpakking.

Ik krijg het volgende bericht op mijn slimme armband: “Missing samples”

  • Doe je slimmer armband uit 
  • Wacht tot de slimme armband zichzelf heeft uitgeschakeld.
  • Zet de slimme armband weer aan, door hem rond je arm te dragen.
  • Als het probleem zich opnieuw voordoet, herhaal dan deze stappen.

Ik krijg het volgende bericht op mijn slimme armband: “Failed to configure Bluetooth”

  • Dit bericht verschijnt wanneer uw slimme armband zichzelf inschakelt en tegelijkertijd probeert de Nervocity App een bluetooth-verbinding te maken met de slimme armband.
  • Doe je slimme armband uit en wacht tot deze is uitgeschakeld.
  • Zet uw Bluetooth uit op uw smartphone.
  • Zet je slimme armband weer aan (door hem aan je pols te dragen) en wacht 2 minuten.
  • Zet de Bluetooth van je smartphone weer aan.
  • Als het probleem zich direct weer voordoet, herhaal dan de bovenstaande stappen, maar wacht nog even voordat je de bluetooth van je smartphone weer aan zet.
  • Als het probleem zich later weer voordoet, herhaal dan de stappen. 

De applicatie

Ik heb per ongeluk de Nervocity Application (App) verwijderd. Hoe kan ik het opnieuw installeren?

  • Ga naar de Google Play-applicatie op uw telefoon
  • Zoek naar de App "Nervocity" van het " Imec Application Prototyping Team".
  • Download en installeer de NervoCity App zoals we dat deden tijdens het intakemoment.
  • Neem contact op met onze helpdesk als u ondersteuning wilt om de Nervocity App weer correct te installeren.

De Applicatie is gecrasht en wil niet herstarten.

  • Het development team wordt elke keer op de hoogte gesteld als de applicatie crasht, waarna de applicatie automatisch wordt geüpdatet. 
  • Wacht 2 uur, tegen die tijd moet de applicatie geüpdatet zijn, en probeer het opnieuw. 
  • Als het probleem na een dag nog niet is opgelost, neem dan contact op met onze helpdesk.

Ik ontvang geen (melding van) vragen in de applicatie.

De vragen worden getriggerd door uw gegevens die van de slimme armband naar de applicatie worden gestuurd. Controleer dat:

  • uw toestel heeft een actieve Bluetooth-verbinding met de slimme armband.
  • uw toestel is verbonden met het internet (WiFi of 4G),
  • uw slimme armband is opgeladen,
  • u heeft de Nervocity app-meldingen niet geblokkeerd,
  • u hebt de vereiste rechten van de app niet verwijderd.

Ik zie mijn stressniveaus niet in de applicatie.

  • Controleer dat u een werkende internetverbinding (4G of WiFi) heeft. 
  • Zodra een internetverbinding tot stand is gebracht, moet u uw stressniveaus beetje bij beetje zien aankomen.  
  • Als de verbinding zwak en dus traag is, zal het een tijdje duren voordat al je stressniveaus zichtbaar worden.

Ik zie twee meldingen die mij informeren dat “Nervocity is collecting data”.

Soms zie je twee meldingen in plaats van één. Dit is normaal en geeft aan dat zowel uw locatie als uw fysiologische gegevens worden verzameld.

Ik krijg een wit scherm te zien als ik “my questions” open.

Als uw internetverbinding nogal zwak en langzaam is, kan het enkele seconden duren voordat de vragen zijn geladen. Totdat de vragen geladen en zichtbaar zijn, wordt er een wit scherm getoond.

This website uses cookies for analytics purposes only without any commercial intent. Find out more here. Our privacy statement can be found here. Some content (videos, iframes, forms,...) on this website will only appear when you have accepted the cookies.